VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Året ut

Kategori: Skönhetsvård

 
 
Fyndade på Ica i fredags, schampo 400 ml och balsam 400 ml för 25 kr/st, och idag var dom fortfarande kvar, så jag hamstrade lite till. Så nu har jag 8 balsam och 4 schampo för endast 300 kr, Vilket kommer att räcka året ut, fast att jag tvättar håret varje dag. Ja jag står ju inte och gnuggar och har mig utan mer "smörjer" in det eller vad man ska säga. Inte bra att gnugga in i hårbotten varje dag, plus att balsamet har jag bara i det långa genom att jag vänder upp och ner på huvudet och kramar in det. Och det är dessutom ett drygt shampo och balsam.
 
Orkade inte ta ner alla från mitt badrumsskåp för att ta kort så jag lånar en bild från google
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: