VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

151113

Kategori: Kläder

 
 
Var i Hässleholm typ hela dagen igår. Var på röntgen och träffade sen ortopedläkaren, så nu får vi se vad som händer framöver, utredningen är inte klar. Vill bara veta vad det är så jag kan handskas med det eller vad man kan göra för att vardagen ska bli enklare. Vad mitt problem är? Det är mina händer/tummar som krånglar. Kan vara artros som börjat sa läkaren, för smärta kommer före att det syns på röntgen. Hoppas inte, men vi får se, magnetröntgen nästa. Så lite fredagen den 13e otur kanske. Fast jag tror inte på sådant skrock
 
I alla fall så blev det lite shopping igår. Hitta ett par skitsnygga byxor men tyvärr så är storlek 38 för stort och de hade ingen 36, typiskt. Annars hade dessa fått följa med hem igår.
 
Men de här med tröjor med långärm gillar jag, så 3 sådana på H & M blev det, vadå de kostar ju bara 99kr/st, precis lagom.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: