VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Är hösten här?

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Säkerligen är den på ingång även om det är varmt idag och man fortfarande kan gå lättklädd.
Men vet ni vad jag gillar med hösten? Jo....
 
-Det blir mysigare att tända ljus på kvällarna
-Man kan börja använda alla jackor igen, som bara hängt där under sommaren. Detsamma gäller alla jeansen/långa byxor
-Det är mysigare att vara inomhus, mysa ner sig i soffan med en bra film
-Det blir godare att dricka varm chokladmjölk
 
Finns säkert mycket mer, men det är vad jag kände just nu
 
 
Men än är vi inte där, inte när det kommer till kläder för mig i alla fall. Alldeles för varm av mig för att börja klä på mig en massa redan. Vinterjacka tar jag ju aldrig fram före november. Just det, ska köpa en ny sådan. Vill ha en med luva ju....
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: