VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Bitten

Kategori: Serier

 
 
Hittade denna serie med 2 säsonger i mina gömmor, tydligen totalt glömt bort att jag hade den. Och eftersom jag gillar filmer med varulvar så verkar denna riktigt bra. 
Googlade om den oxå, och upptäckte då att USA nyss börjat sända säsong 3.
 
Bitten är en actionfylld, erotiskt laddad serie som utspelar sig i en bekant värld… där varulvar råkar leva bland oss. Varulvarnas överlevnad hänger på att de kan fortsätta vara hemliga och deras samhälle bevakas av The Pack – en organiserad varulvsfamilj som den 25-åriga Elena Michaels brukade vara en del av. Efter ett års frånvaro från The Pack återvänder Elena motvilligt när en ung kvinnas lik påträffas i skogen utanför den lilla orten Bear Valley i New York, där The Pack har slagit sig till ro. Kan detta vara en enskild incident eller är det startskottet på ett krig med The Mutts – skurkaktiga varvulvar som vill förgöra The Pack? Elena slits mellan sitt nya liv i Toronto och den gamla lojaliteten mot sin familj. Hon tvingas utkämpa sitt eget krig mot kvinnan hon är och varulven hon har inom sig.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: