VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

En del bara

Kategori: Jag o min vardag

 
Satt och kollade imdb över filmer som USA släpper i år, och där var en hel del intressanta. Så tänkte...varför inte tipsa om dessa, så kan ni ju själva kolla upp om de är något för er.
 
Maadari  15 juli
Star Trek Beyond  22 juli
Jason Bourne  29 juli
Imperium  19 aug
Mechanic Ressurection  26 aug
Patient Zero 2 sept
Solace  2 sept
Snowden  16 sept
The Infiltrator  16 sept
Nerve  16 sept
Deepwater Horizon  30 sept
Delirium  30 sept
Underworld: Blood Wars  14 okt
Jack Reacher: Never Go Back  21 okt
Inferno  28 okt
Rings 3  28 okt
The Strangers 2  2 dec
Kidnap  2 dec
The Bye Bye Man  9 dec
Passengers  23 dec
Assassin's Creed  23 dec
Patriots Day  23 dec
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: