VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ett tag sedan

Kategori: Jag o min vardag

 
Ja, som ni ser så har det bloggats dåligt. Men ni som följer mig vet ju varför, operationen av handen.
Men nu kan jag använda handen ganska normalt, även om det gör ont o så. Nästa hand blir inte förrän i augusti pga att det är sommar. 
 
Men i alla fall, under dessa 2 månader som gått så har jag hunnit med ett X antal böcker som jag inte kunnat blogga om o likaså hittat en del serier. Kommer ju inte att lägga ut allt detta nu i efterhand för det är alldeles för mycket att ta tag i.
Därför tänkte jag nu försöka att fortsätta med min blogg som jag gjort innan, fram till nästa operation.
Kommer och lägga ut de 2 senaste böckerna jag läst, eftersom jag avverkade dessa 2 på 5 dagar.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: