VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

170803

Kategori: Jag o min vardag

 
Torsdag idag och redan inne i augusti. Hela sommaren har verkligen bara rusat iväg. Haft fullt upp med mina två jobb. Äta, jobba och sova känns det som. Men det gör inget när det är kul. I alla fall så slutar jag jobba den 11 augusti och 5 dagar senare sätter jag mig i skolbänken igen, termin 2 av 3 till att bli undersköterska. Vilket innebär att jag går in i min lilla studiebubbla igen. Vilket även synts detta året med att i stort sett inte bloggar. Men jag har gjort ett val att lägga ner så mycket tid som finns på mina studier. Nästa sommar är jag klar och då kan jag ju börja blogga lite mer igen. Men kommer att lägga upp lite inlägg ändå såklart. Håll utkik om ni känner för det.
 
Just det ja, den 23 augusti ska jag opereras igen..denna gången är det en cysta som växer i vänster tummer som ska bort. Var på röntgen förra veckan, också får vi se vad dom bilderna säger. Hoppas det finns något mer att göra åt mina krånglande händer, inte kul att ha ont dygnet runt och svårt att göra många sysslor osv
 
 
Oxå mina söta pojkar såklart, nu 15 månader gamla
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: