VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

God morgon härliga vinter

Kategori: Serier

 
Idag var det mysigt och vakna upp, snön är ju kvar men det var lixom 22 minusgrader. Här i Skåne har vi ju knappt kalla vintrar så detta gillar jag skarpt.
 
Började kolla en ny serie igår, haft den ganska länge här hemma. Såg 4 avsnitt och är såld på den. Den heter "Person Of Interest". Ville egentligen sett fler avsnitt, men fick stå emot för annars hade jag nog somnat typ tidigt i morse..haha
 
Den handlar om en rik enstöring anlitar en före detta CIA-agent som ska förhindra brott innan de begås. Men han får inte veta vem som är offer och vem som är förövare.
Och han den rika enstöringen spelas av Michael Emerson som var med i "LOST" och även i denna serie är hans karaktär både kylig och mysko.
 
Rekommenderar verkligen denna serien
Den är inne på säsong 2
 
 

Kommentarer

  • Peter säger:

    Hallå där, håller med en mycket bra serie, är inne på avsnitt 6 säsong 2 och man vill bara fortsätta att se mer :) , just nu försöker jag hitta fler serier som man kan kan följa men är svårt att finna några bra:( , har du kanske några förslag på serier?
    du kan alltid maila mig då du har min adress ju;)
    ha en fortsatt bra vinterdag

    Svar: Hej på dej du! Ja ruskigt bra är den. Blir nog många avsnitt inatt för mig, svårt o slita sig igår. Ska kolla vilka serier jag har som jag tycker är bra, så mailar jag dom till dig. Så kan du se om du har sett dom eller inte. Ha en bra dag du med :)
    shaminelle

    2012-12-13 | 13:47:06

Kommentera inlägget här: