VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Mycke har man läst men detta var riktigt sjukt

Kategori: Tankarna flödar

 
Finns ju olika sajter man kan vara medlem på och prata runt med folk och så, vilket jag gör för att jag tycker det är kul och är väldigt social av mig.
 
Men alltså ibland undrar man vad för sorts folk de finns lixom, som t ex dessa 2 mailen här som jag fått den senaste tiden.
Läs så sjukt och äckligt.
 
 
MAIL 1:
 
Kortfattat: Jag vill bli inneboende hos en dominant kvinna och helt enkelt lyda
henne i vardagen.

Jag vet inte riktigt varför (har dock vissa teorier),
men jag skulle vilja leva på det här sättet, åtminstone en tid som ett test, för
att se om det funkar för båda. Jag är 27 år gammal, svensk, vit, bor i södra
Stockholm och har aldrig haft vare sig flickvän eller KK. Tekniskt sett är jag
inte oskuld, men jag räknar inte den enda gången jag fick knulla, vilket för
övrigt var när jag var 21. Jag är socialt efterbliven, ful och numera tjock (se
mitt fotoalbum). Har dock varit smal större delen av mitt liv. Som person är jag
perfektionist och egentligen har jag en extremt stark vilja och starka åsikter
om mycket, men kanske just därför blir jag som en lydig mes om en dominant
kvinna säger åt mig något.

Under hela skolgången vågade jag inte se
tjejerna i ögonen utan lydde dem och lät mig bli hunsad. I ett antal år har jag
inte varit så längre, fast i.o.f.s. har jag varken gått i skola eller arbetet
ute i arbetslivet under den tiden... men jag har hela tiden letat efter
dominanta/bossiga tjejer på nätet och så. Det är otroligt svårt att hitta
er...

Ja, ja... jag ska inte skriva mer nu innan du visar något slags
intresse. Jag hoppas att du är intresserad. Jag är intresserad av allt från att
jag blir inneboende och att du är allmänt den som bestämmer, till att jag
verkligen är din 24/7-slav med allt vad det innebär. Jag vill att du ska vilja
det. Det jag vill går att anpassa efter det du önskar.

PS: Snälla, svara
bara om du är intresserad. Jag känner till samtliga svenska sajter så du behöver
inte tipsa om Darkside eller dylikt. De är tyvärr värdelösa. Förlåt att jag
måste skriva detta, men sjukt många vanliga människor tänker på precis samma
sätt.
 
 
MAIL 2:
 
Jag söker efter ett fåtal tjejer som efter att ha skrivit på ett bindande
kontrakt börjar sina nya liv som Barbie-dockor.

Med detta menar jag att
ni kommer att genomgå olika operationer för att kraftigt förstora brösten,
fettsuga midjan så att den blir väldigt smal, spruta in Botox i läpparna så de
blir väldigt fylliga, långa naglar, permanenta hårbehandlingar och olika
operationer i ansiktet och lite varstans för att era kroppar ska vara som en
mycket storbystad Barbie-dockas. Givetvis blir ni sminkade kraftigt.

Ett
enklare hjärningrepp kommer att göras på en av er som ett experiment för att
sänka IQ:n kraftigt, samtidigt som hon inte blir helt efterbliven/lobotomerad.
Resten av er kommer att dummas ned genom att aldrig få göra annat än att se på
fördummande TV-program och läsa skvallerblaskor. Givetvis är dieten mycket
strikt för att ni inte ska bli tjocka. Mest sallad och så. Ni bor alla
tillsammans i en avskild herrgård med mig.

Ni är alla mina sexslavar och
ägodelar och har inget att säga till om, men behöver aldrig mer jobba en dag i
era liv. Ni finns helt enkelt till som levande sexdockor. Jag blir otroligt kåt
av att höra hur blåsta bimbos ni blivit. Till en början måste ni spela dumma,
men till slut har era hjärnor ruttnat till samma nivå som en riktigt blåst
bimbo, så att allt ni kan säga är: "Aa!", "Ah!", "Åååh!", "Mm", "Ja!" och
fnittra.

Ovanstående är vad jag kommer att annonsera om på riktigt när
jag blivit miljardär. Vad tycker du? Tänder du på det? Skulle du gå med på
detta? Jag tror inte att jag skulle tröttna på detta. I värsta fall får det bli
bara en tjej. Kanske du?

Om du vill snacka om det kan du lägga till
[email protected] på MSN eller inteviktigt på Skype. Eller skriva här om
jag får behålla kontot så lång tid...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: