VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

7 veckor

Kategori: Jag o min vardag

 
Jaha, nu har det gått fort, bara 7 veckor kvar, sen är denna terminen slut och det blir sommarlov. Får ju se om det blir sommarjobb eller operation av senskideinflammation i höger handen. Får veta det nästa vecka. I alla fall så går det bra i skolan, ligger på betyg C/A (våra betyd är E, C och A) och allt är lika kul fortfarande. Man bara suger i sig all kunskap. Längtar till nästa år i juni då jag är färdigutbildad som undersköterska. Många nya dörrar som öppnas sedan, spännande.
 
Önskar er alla en riktigt glad påsk
 
 
Mina kisar inspekterar kvasten innan vi ska iväg till Blåkulla..hehe. Just de ja, nästa vecka blir dom ett år gamla.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: