VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fredag

Kategori: Jag o min vardag

Ja fredag o helg igen, är hemma idag med för magen. Hoppas kunna kurera den under helgen o vara fit for fight igen på måndag.
Vad som annars händer idag tar jag som det kommer, men några filmer har jag att plöja igenom. Ska se lite OS oxå, Karolina Kluft får man ju inte missa kl.15.40.

Fick igår veta av en killkompis att han hade en 80GB hårddisk över som jag kunde få, så de verkar som han ska komma förbi med den idag. Hoppas.... Har länge velat ha mer plats för lite av varje i datorn ju. Sen gäller det att få tag på grannen innan han börja festa, så han får monterat dit den till mig. Vet hur man gör, men dock aldrig gjort det själv så han får göra det.

Moln o 18 grader i skuggan, inte så tokogt väder ändå, det blåser iaf inte som igår

Kommentarer


Kommentera inlägget här: