VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Shoppingrunda

Kategori: Jag o min vardag

Varit iväg o shoppat loss i Hässleholm idag.
Hitta äntligen ett par vadbyxor till, svarta o riktigt mysiga. Köpte även ett par coola gråa solglasögon. Och sen blev de lite smått o gott till hemmet, bl a en ny dagbok, lila servetter. Var duktig idag o handlade försiktigt.
Skulle hämtat ett klädpaket på posten oxå, men det hade tydligen inte kommit dit trots en lapp om detta, ska dit imorgon igen o se vad som hänt.

Måste få tag på en bra digitalkamera så jag kan fota lite o lägga ut bilder här i min blogg.

Fick nu ikväll veta att en kompis mamma hamnat på sjukhus med blodförgiftning, hon har varit sjuk i flera år i cancer. Så dom tror nu att de handlar om timmar som hon har kvar o leva. Usch, hemskt o veta.
Vet ju själv när min morbror gick bort 2003 i cancer endast 44 år gammal.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: