VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Återseende

Kategori: Jag o min vardag

Ja jättekul idag för jag fick träffa Bells mamma igen. Vi har ju inte setts på ett tag. Blev inte så lång stund idag, men de va kul o ses igen.
Imorgon blir de hela dagen på Lernia som hon är där så då kan vi umgås o snacka o ha oss. Ska bli kul.
Saknar ju henne jättemycke inne på Lernia. Får snart göra slag i saken o åka in till henne i Hbg en lördag o gå på stan eller nåt.

Rosis "man" är en toppenkille som hjälper mig med datorn då o då via msn, tur han finns:)
Ja Rosis oxå såklart som är en underbar tjej. Hoppas på att få träffa henne en dag. Missa ju en träff med henne o hennes "man" i somras..*snyft*

Kommentarer

  • Rosis säger:

    Mmm, min man e toppen på många sätt Du hjärtat.. och vet Du, det kommer bli fler tillfällen att träffas, det ska jag minsann se till =)

    2008-10-02 | 21:29:52

Kommentera inlägget här: