VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fotografering

Kategori: Jag o min vardag

Har idag beställt en digitalkamera, så inom kort kommer det att finnas olika foton i min blogg, ska bli riktigt kul o kunna fixa med sånt. Hoppas den hinner komma nu medan alla löven på träden har olika färger.
Alltid kul o ta foton. Ska bli mycke svart/vitt oxå, för de gillar jag, blir så naturligt lixom.


Idag o natten som gick har magen varit igång o krånglat igen, inte sovit inatt heller pga detta...*suck*... vägde mig o tappat 5 kg på 2 veckor, lite väl mycke på så kort tid. Så nu är de dax o uppsöka läkare för magproblemen imorgon. Kan inte ha det så här + att jag sover 4 tim/natt sen 2 månader tillbaka.

Kommentarer

  • Rosis säger:

    Hjärtat... Du måste vara rädd om Dig, hoppas verkligen Du får komma till läkare imorron.



    kram

    2008-10-14 | 23:39:19

Kommentera inlägget här: