VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Torsdag

Kategori: Jag o min vardag

Igår tillbringade jag kvällen o halva natten med pojkvännen, vi kollade på filmerna...Return To House On Haunted Hill och Rest Stop, Don't Look Back, sen var de såklart lite mys oxå..hehe. Och idag har vi varit hos min mamma o haft frukost med frallor..*mums*.

Tänkte jag skulle städa balkongen idag för massa talgoxar kommer o plockar fimpar i askfatet som står där..haha...OBS: jag röker inte, men mina vänner gör!!!!

Fick igår behålla kycklingen jag åt, men åt bara köttet o inget annat. Man får prova sig fram nu tills medicinen hjälper.
Ska bli skönt när man kan äta som vanligt igen o få behålla maten.
Kött, sås o potatis är ju nåt man saknar ibland.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: