VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Jaha så var de då tisdag

Kategori: Jag o min vardag

Varit en runda på ica med mamsen o handlat hem lite. Köpte hem mer florsocker så jag kan göra mina goda muffins.
Vi tog en korv i grillköket, de va längesen, går alltid hem en solig dag. Men tyvärr så försvann solen nu o jag som hade tänkt städa o hälla vatten över balkongen så den blir ren o fin, så man kan sitta där ute, men känns inte så lockande längre nu när solen inte skiner där.

Funderar på att städa lådor o skåp i köket, inget man gör ofta precis, så de behövs nog. Men vet inte riktigt vad jag känner för idag.
Tar väl på krafterna att gå hemma o arbetslös dag ut o dag in, inne på 6e veckan nu ju.

Har i alla fall planerat in o äta ärtsoppa idag, inte ätit på år o dar, så de kan nog va gott en grå dag som denna.

Påsk denna veckan, planerat  ut i skogen på en grillplats med mamma o pojkvännen om de blir sol o varmt, lite kalla öl, o'boy groggar o sånt blir de med då ju..hehe.






Kommentarer


Kommentera inlägget här: