VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Har absolut gjort ett bra köp

Kategori: Jag o min vardag

Min stationära dator har lagt av idag, så de blir till att formatera. Hoppas på att hitta en lösning till att kunna spara alla bilder jag har i den.  600 digitalbilder är inget jag vill bli av med precis. Musik o filmer kan man alltid fixa tillbaka på nåt sätt. Jocke håller på att jobba på det nu, så vi får väl se om några timmar hur det slutar. Håller tummarna här, så de får ni gärna oxå göra.
Men säger bara en sak, är jäkligt glad över att jag köpte mid en laptop. För nu kan jag ju ändå göra vad jag vill via den.

Håller på med midda till oss nu. Och det är en sån mat som tar tid o jag som är sååå jättehungrig...*suck*.

Mamma är på väg till akuten oxå pga vattniga utslag som kliar. Hoppas det inte är något allvarligt. En kompis kör henne, så jag kunde bli hemma. Det handlar ju inte om liv o död ju. Så då var de onödigt o följa med. Annars så ställer jag upp för henne till 110% vad det än gäller.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: