VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Söndag, söndag, söndag

Kategori: Jag o min vardag

Söndag igen o helgen är så gott som över.
Har varit en väldigt lugn o slapp helg, varit riktigt trött hela tiden, aldrig varit med om nåt liknanade. jag som alltid sover dåligt o är hur pigg som helst ändå. Skumt eftersom det gäller även Jocke o några andra jag pratat med. Håller man på att bli sjuk, eller börjar man känna av att hösten är på väg. I så fall är det första gången nånsin som jag reagerar på det.

Städa som gäller idag. Oxå kommer mamma snart med fika o jag ska även klippa henne då.

Vi har haft karneval här i helgen, som jag bojkottat för 3e året i rad. Lockar inte alls. Och sen rena rånet oxå. Man kommer in på själva tivolit gratis, men sen för att komma in till öltältet för att handla o se uppträdande har kostat 150kr/dag, o dom pengarna kan man faktiskt ha roligare för anser jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: