VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Slut på långledigheten

Kategori: Jag o min vardag

Idag var det åter till rutinerna, vilket innebar att gå upp kl. 5.30 o ta tåget kl. 6.42 till Hbg o gå på min utbildning.
Fick däremot sluta kl. 14.00 idag för jag hade lite ärenden på hemmaplan, så det var skönt att komma hem lite tidigare.

Kvällen har bestått av sånt man gör typ, o tvättat lite, fast mamma hade tagit de mesta eftersom vi tvättar ihopa o tiden börja innan jag kom hem, snäll mamma jag har.

Nu är pojkvännen här o vi kollar på Grammisgalan. Blir en riktig slappekväll....

Vintern har oxå kommit till Skåne, med massa snö, iaf där jag bor. Härligt.... -7 grader just nu, o mer ska de bli enligt SMHI. Hoppas bara det inte är alltför kallt imorgon när jag ska gå till tåget, tur de finns varma kläder att tillgå.

Trevlig kväll till er alla

Kommentarer


Kommentera inlägget här: