VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Söndag

Kategori: Jag o min vardag

Vaknade inatt o såg då ett sms från pojkvännen. Hans granne vägg i vägg spelade för halva huset, så jag blev lite irriterad o gick upp till honom o ut på hans balkong o kallade på henne. Talade om för henne vad jag tycker om henne o hennes nattliga fester på både helger o vardagar, men som vanligt går ju inte "klagomål" fram hos onyktra personer. Hennes tuffa bröder dumma sig med att sparka i balkongräcket o väggen när jag hade gått in från balkongen. Hur moget är det då.
Vi är i alla fall några i vår trappuppgång som tycker likadant om henne, så imorgon ska vi ta ett snack med hyresvärden, för nu får det vara nog. Går inte o ha det så här när man ska upp o jobba kommande dag.




Idag är de dag 3 av 31 semesterdagar. Hoppas de går sakta så man hinner känna av sin ledighet.
Kommande vecka är sista för pojkvännen, sen har han 2 veckors semester. Ska bli skoj så vi får lite mer tid tillsammans. Han fick även hem sin hund igår, hans mamma har passat honom pga hans långa arbetstider.
Så det blir väl någon promenad med honom i skogen, där han kan springa lös o nosa runt o busa.

Idag är de tvätta som gäller, ska väl även fortsätta med min storstädning.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: