VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Min snälla mamma

Kategori: Jag o min vardag

Min mamma har precis varit här o bjudit på pizza, snällt!!
Såklart fick vi den hemkörd till dörren, det är service det...*hihi*.

Tog inga foton denna gången eftersom dom redan ligger ute på bild i min blogg, vi äter ju alltid samma, man har ju sin favorit.

Känner mig lite trött efter en hård arbetsvecka. Sliter alltid för 2 personer, men de är sådan jag är, högt tempo o många bollar i luften då trivs jag. Ska ju kännas oxå att man gjort nåt.
Fast känner att mina armar o rygg fått stryk av detta. Ska ju egentligen ta de lugnt enligt min läkare o sjukgymnast tills vi vet vad felet är med mig. Jobbigt o inte veta, vill ju veta så man kan börja göra rätt så man inte skadar sig mer. Hoppas arbetsterapeuten snart hör av sig så jag får göra alla testerna för reumatism, fibromyalgi o annan värk man kan ha som är kronisk.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: