VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Bankomat f-n

Kategori: Jag o min vardag

Ja den enda bankomaten vi har där jag bor funkar f-n aldrig.
Igår när jag var vid den så var reperatörer där o sa den skulle komma igång om 45 min, men vad händer när man kommer dit idag. Jo såklart funka den inte.
Tur man har ett maestro kort när man behöver handla viktigt. Men tänker på dom som bara har ett uttagskort, dom kan ju få stå utan pengar över en hel helg som nu.
Dålig stil detta tycker jag.

Kommentarer

  • Rosis säger:

    Mmmm, såå trist när det inte funkar.. många blir som sagt helt handikappade om de inte kan ta ut pengar... usch... och i dagens läge så har man knappt pengar löst längre alls... Säger som Du, tur att man har maestro kort som man kan betala med.. =)



    kram kram

    2009-05-09 | 13:15:39

Kommentera inlägget här: