VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Kvällsbloggande

Kategori: Jag o min vardag

Varit på fika hos mamma som jag skrev innan att jag skulle. De va skönt o sitta på hennes balkong(söder) i solen, sen gick den ju i moln o jag fick aldrig nån sol på min balkong som ligger åt väster.

Sen gick pojkvännen o jag hem till mig o fixade midda, de blev potatisgratäng o mina egna vitlöksbiffar.
Tyvärr blev där inget kort på detta...eller jo förresten, pojkvännen tog kort på sin tallrik.



Har varit ledig idag ju o även imorgon, men blir sängen rätt så tidigt ikväll ändå för pojkvännen ska tyvärr upp kl.6 o jobba imorgon o ska ju sova här.
För mig blir morgondagen shopping i Helsingborg med mamma o mormor, ska bli kul. Hoppas jag hittar några roliga kläder eller annat trevligt.
Kjell & company har dessutom ett erbjudande om ett svart tangentbord för endast 29 kr(tidigare 169kr) så jag tänkte köpa varsett sånt till pojkvännen o mig, hoppas verkligen att dom inte är slutsålda.

Godnatt till alla mina läsare så hörs vi imorgon

Kommentarer


Kommentera inlägget här: