VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Migrän o pizza

Kategori: Jag o min vardag

Vaknade vid 8 idag o kunde inte somna om, så typiskt när det är helg o man är ledig.
Usch vilken fredag, vaknade med ont i huvudet, som blev riktigt mycke värre tidig kväll, gjorde så ont så jag inte visste var jag skulle ta vägen.
Pojkvännen var snäll o gjorde sin egna pizza till oss, som vi åt rätt sent.
Somna sen på soffan i omgångar.
Gör ont idag med i huvudet såklart..*suck*

Med ingredienser, färs, lök, vitlök, bacon, svamp, sparris
Gjorde ej egen deg denna gången utan köpte ett pizzakit med deg o tomatsås.


Med ost o oregano precis innan den startas i ugnen



Vi glömde tyvärr ta kort på den när den var klar i ugnen, men vi var väl så hungriga o högg in på den direkt..haha

Kommentarer

  • Rosis säger:

    ATT Ni kommer att få bjuda på Pizza när vi hälsar på...(för det ska vi försöka med igen) .. ser verkligen sjukt gött ut =)



    pöss

    2009-05-09 | 13:14:10

Kommentera inlägget här: