VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Sverige och dubbelmoral

Kategori: Jag o min vardag

Innan jag börjar skriva om det som rubriken innebär vill jag bara säga att jag tycker det är synd om barn i de länder där de inte har mat för dagen osv..
MEN.....

Tycker att det är fel av Sverige att köra reklam på tv, be om pengar till olika fonder osv om att hjälpa barn som svälter o har de dåligt i andra länder.
När man i vårt land mister sina barn om man som förälder missköter dem på nåt sätt, som t ex att de är undernärda eller liknande. Ja då kopplas sociala myndigheter in o tar barnen nästan med omedelbar verkan.

Detta kallar jag att Sveriges regering, makthavare, myndighet osv kör med dubbelmoral.

Någon mer som håller med mig om detta???

Kommentarer

  • Anonym säger:

    jaa vårt land först sen resten ..

    2009-05-10 | 09:11:30

Kommentera inlägget här: