VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Sista dagen

Kategori: Jag o min vardag

Jaha så var det då söndag, sista dagen på veckan och ingen höjdare alls. Man vet att det är måndag imorgon och en ny vecka. Känner nu att jag skulle behöva få vara hemma en vecka och bara ta hand om mig själv.

Har senskideinflammation i höger hand och går med en stel skena nu och hos arbetsterapeut, ischias och ett möjligt diskbråck, problem med höger axel och fått tejpat skuldran och som jag går hos sjukgymnast för, och även tennisarm i den armen. Kan det bli värre? Ja såklart finns de värre "krämpor". Men vill få bukt med mina så att jag vet hur jag ska handskas med dom och sånt där.

Tvättar i alla fall idag och ska röja upp här. Tänkte även hitta på nåt nytt recept med spenat som en av ingredienserna. Har upptäckt att jag gillar spenat. I skolan var det alltid spenatstuvning och jag smakade aldrig på det eftersom jag inte gillar stuvningar.

Regnar gör det oxå idag. Tur man inte behöver gå ut


Kommentarer


Kommentera inlägget här: