VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Snödykning

Kategori: Jag o min vardag

Har alltid drömt om att de ska komma minst en meter snö så jag får dyka i det från min balkong. Jag bor på första våningen så det är ca 2,5 meter till marken från balkongolvet men att hoppa från räcker blir nog närmare 4 m.
Nu har iaf Klara-stina fått nys om detta och om det blir så, så har hon lovat att stå nedanför med en o'boy grogg. Då hoppar jag ju utan o tveka...*garv*.
Jessica bor på 2a vån på sin ort och menar på att vi ju ska ha 2 groggar då om vi hoppar där, och ja då måste det ju bli en hel fylla tycker jag..haha... har lovat henne att filma hela händelsen om möjligheten dyker upp.




Kommentarer

  • Åsa säger:

    Den dykningen vill jag se :)

    2010-02-04 | 18:09:53
    Bloggadress: http://matsochcasperforever.blogg.se/
  • Åsa säger:

    Vi tar det på mail, eller msn ang resan. För jag har folk som förtalar mig grovt, och flera andra läser min blogg nu med stort intresse.Dock inget jag skriver där om....Har en egen infokanal kan man säga:)där jag får reda på allt ....Din blogg & en vän i svalöv är dom enda jag följer.Dom andre bara smutskastar....

    2010-02-07 | 00:09:36
    Bloggadress: http://matsochcasperforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här: