VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Sex på rullbandet

Kategori: Jag o min vardag

Haha, nu trodde ni säkert att detta inlägg skulle vara nåt snuskigt. Men där trodde ni fel....

Sex på rullbandet är att jag står på jobbet nätterna igenom o tar emot toalock som ska synas, gradas o monteras o sen ner i en pall med 4 per lager. Maskinen spottar ut ett lock var 90e sekund o då håller jag så jag tar ett lock när de 6e kommer för att jag är för kort för att nå dom annars pga en grind o staket runt roboten.

Ska se om jag kan ta bild på detta. De är ju de här med företagets hemligheter som man inte får avslöja.


Idag har jag verkligen sovit riktigt dåligt så jag gick inte upp förrän vid 15-tiden. Man är helt slut efter nätterna. Dels pga min arm som ju krånglar, axeln som gör ont, tennisarm o senskideinflammation i senan som går från handled genom tummen. O allt detta i en o samma arm. Typiskt är de ju höger o jag är ju högerhänt. Sen så får jag ont i benen oxå pga min ischias som kommer o går.
usch va jag klagar...*L*.
Men jag kämpar på, envis som jag är. De får bära eller brista för detta är ett jobb jag velat ha i nästan 4 år.

Nu blir de glamour, sen midda o kvällen med Jocke innan jag ska iväg o jobba igen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: