VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Lugn hemma söndag

Kategori: Jag o min vardag

Idag har jag i stort sett bara tagit de lugnt.
Har tvättat som jag alltid gör på söndagar, dammsugade över här och plockade undan en del.
Ätit midda med Jocke och umgåtts. Ugnsstekt falukorv med hemmalagad mos och sallad.

Nu har Jocke precis gått hem och jag ligger i sängen och ska se på "Bones".
Behöver komma till ro och försöka somna tidigt pga mycke sömn att ta igen, oxå ska jag upp kl: 04.45 imorgon och jobba.
Blir toasitsarna igen. Ringde chefens högra hand idag och det visa sig att tjejen svek idag med och hade inte hört av sig till honom alls angående jobba. Så jag får ställa mig direkt imorgon kl:6 och göra klart dom.



Kolla Rosis...körv..haha




Smulan i Jockes knä tidigare idag, ser så mysig ut


Sov gott alla läsare så hörs vi imorgon




Kommentarer


Kommentera inlägget här: