VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Min Nya Frukost

Kategori: Jag o min vardag




Varit på Netto idag och gjort lite inköp inför kommande vecka så slipper jag tänka på det. Bra och göra det så slipper jag handla mitt i veckan när jag jobbar.

Är ju ingen frukost människa, utan vill helst vara vaken några timmar innan jag äter. Men när jag ska jobba förmiddag så kommer jag ju att gå upp runt 5-tiden och tänkte då att jag nog får försöka tvinga i mig nåt innan jag ska iväg och jobba.
Så jag hittade Musli på Netto som jag tänkte prova, oxå var jag inom på Ica och köpte min favorit Yoggi med kungsbär, hoppas kunna få i mig detta. Annars får jag väl tvinga mig på nåt sätt.



Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hoppas du får de!

    ja kna sällan äta mkt eller ngt på morronen väntar gärna 1-2 timamr fast jag hungrig!

    2010-05-02 | 07:48:01
    Bloggadress: http://mammanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: