VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Rätt igen..suck

Kategori: Jag o min vardag

Kom ner till jobbet igår och det första jag får höra är jag ska montera toasitsar. Precis vad jag anade i söndags.
Sagt och gjort i alla fall...Gjorde endast 160 st, brukar göra strax över 200 st, men igår hade jag verkligen så ont i både min tumme där jag har senskideinflammation sen långt tillbaka och sen den är jäkla ischiasen som gör det jobbigt att stå i 9 timmar. Men som den fighter jag är med mycke jävlar anamma så klarade jag det. Och även idag ska detta ske...

Måste oxå skriva om en kille som är totalt trög och bör söka hjälp.
Aldrig träffat honom, men han sms:ar hela tiden som om jag lovat honom något. Enda jag sagt är vi kanske kan ses nån gång framöver. men för 2 veckor sen gick han över gränsen och skickade sms till mig varje natt i en hel vecka, tur jag har mobil på ljudlös när jag sover. Svarade aldrig på dessa sms, utan när fredagen kom så skrev jag till honom att jag inte är intresserad och att han är för PÅ och kan sluta skicka.
Men efter det har han skickat mms med bild på sig och om jag är sur, vad han gjort...om jag blev sur över bilden..hahaha, han fatta helt klart inte vad jag skrev: att jag inte ville ha med honom o göra!!
Men han kan fortsätta med sina sms, han tröttnar väl nån gång.
Som person så säger jag bara till en gång på skarpen och sen bryr jag mig inte mer.

Var bara tvungen och berätta detta lite kortfattat....Emma du vet vem han är...och han är verkligen "speciell" som du sa, för att inte tala om dryg. han har stora porblem alltså

Nä, nu blir det snart iväg och jobba kl:14-23

Kommentarer


Kommentera inlägget här: