VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Härliga lördag

Kategori: Jag o min vardag

Kom upp vid midda idag pga filmtittande inatt. Såg på "Red", den nya med Bruce Willis. Mycke action och skratt mellan varven, alla vet ju hur Bruce är. oxå såg jag "The "Hole" dock inte direkt nån skräckis som den utger sig för att vara, men klart sevärd ändå...

I alla fall så påbörjade jag min städning idag, mådde ju lite bättre än igår. Cyklade även iväg till Netto en runda och köpte goda grönsaker och JULMUST!!!




Min granne/mitt ex flickvän Linda sms:a att hon stod i tvättstugan och vänta på att den som tvättade in på hennes tid skulle komma. Så jag gick dit ner(under min lägenhet) och slet ut de som var i tvättmaskinen för hon vågade inte. Så kunde hon sätta på låset. Sen gick vi upp till mig och prata lite och helt plötsligt var klockan nästan 18.00. oj vad  tiden gick fort. jag som skulle städa klart idag för att bara kunna göra just ingenting imorgon. Ack vad jag bedrog mig..

Nu har jag ialla fall lagat mat och ätit och sitter nu med min laptop i soffan och tittar/lyssnar på "Dansbandskampen", allt för att vårat band från min ort är med...snäll jag är..*L*.



Stekt ytterfilé, råstekt potatis och sallad...en favorit hos mig, vilket nog märks pga många inlägg med detta här...


BESLUTSÅNGEST, ja usch ja vilken sådan jag haft idag. Velat hit och dit ang vindrickande med fina vännen Sabina. Sluta i alla fall med att vi valde en lugn lördag. Och känner nu att jag gjorde rätt. Första lugna helgen på länge. Men nästa helg är de ju Halloween fest hos mig och då jäklar ska de röjas. Bara ingen kommer utklädd som nåt monster, hatar verkligen såna där masker där man inte ser personens ansikte.
Råkade ut för de tidigare ikväll. massa barn knacka på min dör säkert 20 ggr, tur väl har jag dörrgöa och kunde se dom. Så jag öppnade INTE dörren, men mest för att jag ändå aldrig har godis hemma. Men även för att ett av barnen hade sån där scream mask...brrrr...usch..hemskt ju.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: