VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ny vecka igen

Kategori: Jag o min vardag

Ja tiden går riktigt fort nu, ny vecka innnan man vet ordet av att det varit helg.
Men gör inte så mycke, då kommer vi närmare vintern och jag får min snö. Och den mysiga julen med massa pyntande osv.

Denna vecka jobbar jag eftermidda, alltså Kl:14-23 och wow inget sms igår eller telefonsamtal idag om att jag ska ändra arbetstid pga inventering. Alltså verkar de som jag för första gången på 3 mån ska få behålla min eftermiddags vecka. Toppen, för det innebär mer lön i november ju.

Sol och 9 grader idag, oxå kan man inte få vara ute. ja ja, hoppas de blir fint till helgen oxå.

Hann tyvärr inte uppdatera min receptblogg igår som jag ville. men ska försöka fixa de när jag kommer hem ikväll.

Såg en bra film igår, ja 2 faktiskt...."Jonah Hex" och "The Skeptic"

Ha en bra dag alla

Kommentarer


Kommentera inlägget här: