VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fredag med beslutsångest

Kategori: Jag o min vardag

Kom hem igår vid 16-tiden från jobbet. Helt slut i huvudet efter en vecka full av inventering. Massa siffror och sånt.
Väl hemma hade jag fest och filmkväll att välja mellan och kunde icke bestämma mig så jag gjorde midda, grillribbs och potatissallad och åt detta inne i sängen till lite TV (fy fy fy på mig att äta där..haha).
Blev icke rörligt mätt..haha.

Men till slut vid 20-tiden gick jag upp till min granne Emma och hennes flickvän Malin, där var även Jazz. Vi satt och drack, kolla Idol och snackade.
Efter några timmar kom även Sabina.
Sen bestämdes det att gå ner till Flamman, mötte upp med min mamma som messat innan att hon ville med ut om vi skulle de.

Väl där nere så var där såklart inte så mycke folk, men dock en del trevliga.
Bl a en kille Micke som jag kände igen som 2 killars pappa, gick fram till honom och fråga om han var deras pappa. Och mycke riktigt var det så.
Så till slut när stället stängde så gick jag med honom hem och träffade hans söner, de va trevligt, bra tag sen jag såg dom ju.

Sabina ringde mig medan jag var där, så hon kom oxå upp. Hon hade ett stort dilemma som inte ens var hennes fel utan nån annans. Lovade att hjälpa henne med detta problem så gott de går. Ska nog gå och lösa. Den skyldiga får ju ta på sig skulden, helt klart.
Vi lämnade Mickes samtidigt och hon gick med och hämta sin cykel. och jag hem och åt och somna i sängen med TV på.
De händer typ ALDRIG, så jag var nog riktigt trött...

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hehe :) du får ta igen lite sömn ! //emma

    2010-09-18 | 17:45:58

Kommentera inlägget här: