VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Onsdag?!?!

Kategori: Jag o min vardag

Ja vad ska man skriva om denna dag då, inte hänt så mycke.

Jobbat kl:7-16, lönelappen kom idag men jag körde rakt hem efter jobbet o har med andra ord inte börjat spendera min lön..duktigt tycker jag..*s*...men å andra sidan köpte jag en ny TV igår ju.
Sitter nu o kollar på nätet efter lite nya sportbyxor; puma o adidas, även hittat snygga pumaskor ju som jag kollat in innan. Brukar inte vela när de gäller sånt här men idag gör jag.

Har kollat på "Halv åtta hos mig" o "Idol". Och nu är de bara lugn kväll som gäller.

Sitter o väntar på att matchen mellan MFF & HIF ska bli klar, just nu leder ju MFF..hoppas verkligen att MFF vinner annars kommer jag bli sår i öronen imorgon på jobbet av en viss person gissar jag...ja han mitt ex som inte förtjänar mig.
Vet inte fler på jobbet just nu som håller på de laget.

Det är så underbart att vara singel, riktigt skönt kan jag säga. Ska jag minsann vara länge nu.
Bara tänka på mig själv för en gångs skull. Inte gjort de på 2 år. Dags nu...

Varit en runda hos grannen oxå, dom hade skaffat en liten söt kattunge, så sjuk jag blev...vill oxå ha ju

Kommentarer


Kommentera inlägget här: