VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Spotify vs TV

Kategori: Jag o min vardag

Kollade på "Halv åtta hos mig" och "Idol", o skulle sett på "CSI Miami", men fastnade i spotify med att leta massa godingar och hittat riktigt många.

Bara att konstatera att Spotify är FARLIGT!! hahaha...men kul.
Har ju suttit där nu i 2 timmar och funderar på att lägga mig och läsa så jag kommer till ro nån gång o får lite sömn inatt.
Men å andra sidan är de fredag imorgon.

Just de fredag ja... Bestämt med Sabina på msn att vi ska dricka vin o kolla "Idol" hos mig imorgon med gott snack. Och vem vet, vi kanske hamnar på Flamman oxå, även om där är rätt dött, men man ser lite människor i alla fall.
Hoppas inte min beundrare är där. fast har sagt nu till honom att jag är singel o vill fortsätta vara det plus att han är långtifrån min typ o inget lammkött ju..*asg*!
Japp yngre ska de vara, typ mellan 25-35 åringar, inga gubbar här inte...haha

Så nu blir de snart sängen....tror jag...hmm..ja om jag kan slita mig!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: