VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Kökslekar

Kategori: Jag o min vardag

Har haft fina vännen Emma på besök en runda,
blev lämnande av några böcker som jag ska förmedla säljare för åt min vän Larisa.
Blev en stund prat, men hennes mamma vänta i bilen så hon kunde ju tyvärr inte stanna så länge. Så vi har nu bestämt att hon ska komma på onsdag så bjuder jag på midda.

Påtal om midda så har jag varit igång i köket och lekt med olika ingredienser och fick ihopa en god paj, som vanligt så går detta recept att hitta i min matblogg, adressen dit är:


Http://www.mariesrecept.blogg.se



Ser den inte riktigt god ut???!!! Klart den gör :P


Kommentarer

  • Anonym säger:

    3vligt =) // emma

    2011-08-11 | 23:25:17
  • Monica nybliven 3barnsmamma =) säger:

    Vad e det för böcker? =)

    2011-08-12 | 10:22:24
    Bloggadress: http://ljusenimittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: