VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

19 dagar kvar

Kategori: Dagens midda

Vad har då hänt sen sist???

Jo jag har tvättat 4 maskiner tvätt, fixat midda och det blev ugnsbakad lax med egen potatismos och kokta morötter, fick göra lite gurkmajonäs till mosen för den blev lite väl salt idag tyvärr. Men det är ju gott till mos så det var ingen fara.
Oxå har jag såklart diskat. Suttit i telefon en hel del, ganska länge med en nära vän som jag inte pratat med på ett tag så vi bestämde att ses och käka och dricka lite vin så fort julhelgerna och all stress är över. Så med andra ord blir det ju nästa år. ja nästa år ja, låter långt bort när man säger så. Men det är ju faktiskt nytt år om 20 dagar. Helt otroligt att det gått så fort, var tog 2011 vägen. Men det sägs ju att tiden går fort när man har kul, och jag klagar inte. jag som tar dagen och händelser som de kommer utan att klaga eller kräva mer än så.
Det är att trivas med livet och sig själv tycker jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: