VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Jahapp så var det då fredag igen

Kategori: Jag o min vardag

Vaknade vid 7-tiden i morse efter 3 timmars sömn. Full storm men ingen snö, så jag bestämde mig för att inte bege mig ut och iväg och träna. Varningar hade ju gått ut om att hålla sig inne, och bara gå ut om man måste. Och anser inte träna vara ett måste, däremot att ta sig till jobbet och liknande.

Har sovit lite midda faktiskt, dumt nog, men kände  att jag behövde detta.

Såg på facebook idag att det där IQ-testet alla gjorde igår tydligen är ett virus. Är glad att jag aldrig gjorde samma dumhet som så många andra. Jag går aldrig på nåt alls vad gäller.."gör de och gör de osv". De går virus i massor på facebook ju och det borde alla fatta nu vid detta laget.
Jag spelar ett par spel, skriver nån status då och då och lägger upp bilder. Chattar och mailas med folk. Men sen är de inte mycke mer.






Oxå är det fredag igen, nu rusar dagarna värre än värst tycker jag. Idag ska jag inte ut och roa mig på nåt sätt alls. Ska bli hemma i soffan och äta gott och titta på Idol finalen. Känns som Amanda vinner. Men efter att ha hört vinnarlåten av båda i radion så kan nog även Robin gå hem som en vinnare. Det roliga är att båda två är från Skåne. Och förra året vann ju Jay som oxå bor i Skåne. Hur sjukt kul är inte detta då. Visa alla icke skåningar hur bra vi i Skåne är..haha...de ni!!!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: