VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

De här med söndagar

Kategori: Jag o min vardag

Jaha så var de då söndag igen, helgerna går så otroligt fort. Tycker inte man får gjort de man vill och ska.
Men har i alla fall nästan städat klart. Får ta de sista om en stund.

Igår lördag såg jag filmen "The Town", en riktigt bra film med Ben Affleck, lilla snyggingen själv..hehe.
Rekommenderar denna filmen, först kändes den lite udda och som om jag inte skulle palla med den i 2 timmar, men ack så fel jag hade.
Klart sevärd.

Oxå var det ju melodifestivalen, sista deltävlingen. Som vanligt så levererar Linda Bengtzing till 110% och går direkt till final.
Gillar verkligen henne, detta lilla energiknippe.
Annars var där inte direkt några låtar.
Jo Linda Pritchard var oxå rätt bra faktiskt och hon gick ju oxå vidare.
Många i min omgivning trodde på Lasse Stefanz, men det var väl för att det är deras favoriter.
Jag själv kände dock att de inte skulle ta sig någonstans alls, och så rätt jag hade.
Dom hade ändå inte klarat sig i den stora ESC.

Pratat med vännen Sabina en bra stund idag med och vi smidde lite planer, coola sådana, får väl se om de ger de resultatet vi vill.
Återkommer kanske med info om detta när planen gått i lås, ja om den nu gör det..*hoppas*.

Imorgon är det måndag och jag har bytt arbetstid från 14-23 till 7-16 pga ska inventera tillsmammans med lagerchefen. Han ville göra detta med mig eftersom vi gjort det innan tillsammans och för att hans medhjälpare inte är så noga som vi är. Kul:)

Nähä, får väl ut och rota runt i frys, kyl och skafferi och försöka hitta på någon midda, känner inte alls för mat idag. Ibland har man ju såna dagar...





Kommentarer


Kommentera inlägget här: