VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Räkor & långa tassar

Kategori: Jag o min vardag

*suck*...vaknade kl.8 idag, men lyckads slumra om en halvtimme efter mycke om o men.
Jag som hoppades på en sovmorgon efter en hel vecka med upp kl:04.45.

I alla fall så har jag nyss ätit en riktigt god frukost. Räkmackor, ifall ni undrar över majonäsen så ligger den underst pga gillar inte smör alls.



Satt och åt detta vid datorn och under tiden var där en som fick väldigt långa tassar..haha.
Japp min katt Smulan som ju har en liten sovplats på databordet för hon gillar och vara nära mig var jag än är, så där satt hon så fint och tittade på mina mackor och sträckte fram en tass då och då och skulle ha. och såklart fick hon lite räkor, men det var jag som tog dom till henne.
Hon är för söt alltså



Där ni ser den vita handduken är hennes plats och precis nedanför/framför skärmen hade jag min tallrik med mackorna.

Jaha idag är det då lördag och det blir städa här hemma och ta det lugnt. Nån god mat till melodifestivalen tänkte jag.
Men först en tur till Netto med mamsen....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: