VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Julen åker ut

Kategori: Jag o min vardag

Tillät mig att gå ur sängen vid midda idag faktiskt, händer inte alls ofta kan jag säga. men å andra sidan kollade jag på film o serier tills 5 i morse.
Såg bl a "Death Race 2", den påminde för mycke om ettan så det kändes mer som en upprepning. Fast den var ändå bra, o snygga kilalr var där ju med..hehe

Idag är jag då igång med att städa ut julen, tagit bort allt julpynt o kan ju säga att jag hade MYCKE sådant så de tog sin lilla tid, sen har jag torkat av allt i vardagsrummet o köket, strökit dukar. Tar ju oxå tid.
Lika bra o köra en storstädning när man ändå är igång o är långledig.
Sovrum, toa o hall är kvar nu o sen ska gardiner strykas o hängas upp. Och lite annat smått. Så tror inte jag blir klar idag faktiskt, men satte ett mål till att bli klar innan imorgonkväll.

Nu ringer min timer, vilket betyder att middan är klar


Kommentarer


Kommentera inlägget här: