VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Får nog byta lampa

Kategori: Jag o min vardag

Haha....Sen jag skrev sist så har flitens lampa slocknat, får nog byta ut den, för jag fastnade verkligen vid datorn och gick inte vidare i min städning.
Men klockan är bara snart halv 6 och jag kan ju vara uppe hur sent jag vill pga inte upp tidigt imorgon, så vem vet hur kvällen/natten blir med det hela.

Nu går funderingarna mot midda, vet icke vad jag ska ha. Har kommit in i en sån där period nu..."trött på mat" heter den. Är lixom inte sugen på nåt, inget som lockar som brukar vara så där extra gott alls. Tappat aptiten helt och hållet. Pågått i snart en vecka, får väl hoppas de vänder.
Fast sen blir de ju så oxå att när man inte kan röra på sig som man vill
så behöver ju inte kroppen nytt energi intag.

Men nåt får jag nog hitta på att äta sen känner jag. Kanske skulle ta och bara fritera lite pommes, kan funka ju.
Eller ja..jag vet inte.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: