VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ännu en vecka är till ända

Kategori: Jag o min vardag

Okej då var det söndag igen. Och en ny härlig vecka är på ingång...

Igår lördag var de så lugnt som det bara kunde bli, film och Supernatural och en god midda med Kotlett, råstekt potatis o en sallad.
Helt perfekt med andra ord..

Hade dock svårt och somna inatt efter att jag ställt fram klockan en timme. Så det blev en riktig sovmorgon idag, vilket resulterade i att jag inte orkade eller hann med tåget med en vän som skulle titta på sin flickvän när hon spelade fotboll. Men som tur är så hade jag i alla fall inte lovat att jag skulle med.
Får väl se om man kan följa med en annan gång, trots att de flyttar på fredag. Mina f d grannar blir det då ju. Kommer bli tomt utan dom. Men dom ska ju inte så långt bort.

Idag har jag inga planer alls på vad jag ska göra, så det blir väl så lite som möjligt gissar jag. Men helt ok när det är söndag.
Kommande vecka har jag ju en hel del o göra, bl a 3 olika möten.
Funderar på om man skulle ta en shoppingrunda till Helsingborg en dag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: