VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Blöt och regnig helg

Kategori: Jag o min vardag

I fredags hade jag då fest med goa vänner, vi hade riktigt kul. Fick dessutom oväntat besök av en person ingen av oss träffat på länge.

Blev krogen en runda, dock inte festivalen och det är jag glad över idag.
Och tur att jag har mobil på ljudlös när jag sover.

Igår lördag så tog jag de väldigt lugnt, kände för det och det ångrar jag inte idag....

Just de ja, mamma gjorde smörgåstårta till oss i fredags, hon ville de.
Så här är min bit och hon hade såklart en lika stor...denna har jag levt på sen i fredagsnatt typ, tog sista rutan idag.
Men idag är de riktig midda som gäller, ska bjuda min fina mamma på mors dags midda.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: