VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Finns inget dåligt väder......

Kategori: Jag o min vardag

Bara dåliga kläder....
Och det är just vad jag har, dåliga kläder eftersom jag inte har några regnkläder alls.
Hade ju tänkt bege mig ut på en riktigt lång promenad i skogen idag med min kamera.
Men regnet fullkomligt vräker ner. Hoppas nu på att få komma ut senare under dagen eller
kvällen.

Usch sovit riktigt dåligt med.
Och inte nog med det så började det bankas osv här vid 7-tiden i morse och blev tyst igen vid 10-tiden.
Alltså hallååå, kunde dom inte börjat med det lite senare om de nu bara var för nån timme..*suck*.
Ska ta reda på om det är fönsterna dom börjat med hos nån granne, hördes som det var ovanpå mig ju.
Bra o veta så man vet när man får sova eller inte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: