VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Inget problem med pengar

Kategori: Jag o min vardag

Alltså nu känner jag att jag verkligen vill ha en ny mobiltelefon, den jag har nu har verkligen några år på nacken.
Blir så att man känner sig nöjd med det man har för att den funkar ju, inga fel på den alls.
Men hade ändå varit kul med en ny.
Problemet är inte pengarna för dessa har jag, utan problemet är att jag inte vet vilken jag vill ha.
Har alltid haft Nokia och vill såklart även ha det märket på en ny.
Men är öppen för förslag vad det än är för märke/modell.

Har kollat runt massor på nätet och har verkligen beslutsångest.

Så nu undrar jag om någon har ett bra tips på en bra mobiltelefon, inte för dyr kan jag känna.
Finns annat oxå man vill lägga pengar på lixom.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: