VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

John Blund....

Kategori: Jag o min vardag

..... är och hälsar på just nu.

Somnade vid 4-tiden inatt och fick gå upp kl:07.00 pga röja lite innan hantverkarna kom kl:8.
Sen dess har dom bytt ut alla fönster i mitt hem, ja utom ett i köket för husägaren hade tydligen gjort fel vid beställningen.
Nu är i alla fall dom på rast och jag är riktigt trött i mina tittor. Hoppas dom kommer snart igen och att resten inte tar så lång tid att fixa.

Tänkte vila en stund innan jag ska ge mig på att städa här. Inte lite damm och skit det blir när de hantverkas.
Så de kommer och bli en rejäl städning från golv till tak med allt däremellan att torka av osv.
Lär ju inte bli klar idag känner jag.
Men mår i alla fall bättre än igår, skumt att jag var så kass igår med hög feber.

Ikväll är det även en rysare...usch, bara jag tänker på det.
Ja MFF och HIF ska mötas....hoppas verkligen MFF vinner. Och att dom kan ta guldet även i år.

Just de ja, fått upp en bra kontakt igen med en jag träffade och lärde känna för snart 3 år sen. Himla trevligt, får väl se var de leder.
Bjudit hit honom på grillfest på lördag, jag och några vänner ska ju ut till en mysig grillplats då är det tänkt om vädret tillåter.

Nä nu får minsann hantverkarna komma tillbaka, tittorna vill inte som jag precis..*suck*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: