VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

En bra uppfinning???

Kategori: Smått & Gott

Har i många år tyckt att BH banden inte är sköna när de går rakt ner där bak, skulle hellre haft ett kryss. Kan väl vara oxå för att jag har stora bröst, naturligt stora då alltså. Typ DD/E kupa. Och igår hitta jag något som verkar kanon att sätta i bh banden där bak. Visserligen sägs dessa oxå funka till att brösten blir lite större. Men det struntar jag i, kan dessa hjälpa mina axlar och så blir jag bara glad. Billiga var de ju oxå, bara 39kr för 4 st.




Äntligen är det slut på BH-band som bara vill kana ner.

Du får ett set med 4 st BH Clip, 2 svarta och 2 vita.

Fungerar på alla BH-band.

Slipp BH-banden som skär in i skuldrorna och att BH-banden syns när du har linne på.  Enkelt att fästa.

Lyfter bysten, Extra stöd åt ryggen.

Tillverkade i tålig plast. Storlek ca 60x40 mm







Ska minsann maila försäljaren att jag tipsat om dessa i min blogg.

Hoppas de kommer inom kort så jag får prova. Återkommer då med ett utlåtande




Kommentarer


Kommentera inlägget här: