VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Inte så mycke som det brukar

Kategori: Jag o min vardag

Hemma igen efter att ha gått rundor på Förmedlingscentralen några timmar. Faktiskt så gjorde jag inte av med mycka alls idag, endast 350kr, duktigt tycker jag. För i den affären brukar jag gå loss på mycke mer av sakerna och plocka åt mig mest överallt.

Ska ju baka och göra lite godis innan julafton är det tänkt, så fick fylla på med lite ingredienser till detta.



Oxå var jag bara tvungen att köpa julmust, beroende jag som alla vet..haha

Sen får man ju inte glömma choklad kalendern, har köpt denna i hela mitt liv, ja eller så länge den funnits/tillverkats. Så den är ett måste för mig.

Kokosmjölk, vitlöksdressing och duschcremé ser ni oxå.




Fräcka servetter med euro för en tia



Sen hitta jag massa dukar och hade svårt och bestämma mig, så det fick bli 2 röda med mönster för 10 kr/st, och en ny fleecefilt till katten, 5 st har hon nu lite här och var på sina sovplatser.





Hitta 2 st uppläggningskålar, plus var inne på julavdelningen och kollade. Hur mycke som helst och hade svårt och bestämma mig, men vi ska dit igen,
så tills dess kan jag ju fundera på vad jag vill ha/behöver.
Köpte 2 katter i olika ställningar med luva, har några sådana sedan tidigare så man kan väl säga att jag samlar på dessa, plus 2 tomtar



Köpte även servetter, svarta stearinljus, lite julskumgodis som ska vara till jul, A-Ö register till en pärm m m




Kommentarer


Kommentera inlägget här: